Vásárlóink kérdezték

Gyakran ismételt kérdések és válaszok

További információt szeretnék kérni egy bizonyos termékről!

Kérdéseit a termék linkjével együtt, küldje el vevőszolgálatunknak, akik a lehető leghamarabb válaszolnak Önnek.

Miért nem kaptam emailt a rendelésemről?

Webáruházunk automatikusan és azonnal megerősítő emailt küld a megadott email címre rendeléskor. Továbbiakat is küldünk szállítással és egyéb fontos információkkal kapcsolatban.

Ellenőrizze a SPAM/Levélszemét mappákat is, mert gyakran ide kerülnek.

Előfordulhat az is, hogy helytelen/nem működő email címet adott meg, ebben az esetben mielőbb keresse vevőszolgálatunkat.

Mikor érkezik meg a megrendelésem?

Megrendelését 15-25 munkanap alatt szállítjuk házhoz.

Szoktak-e késni a kiszállítással?

Nem jellemző. Ha mégis késne csomagja kézbesítése valami oknál fogva, erről haladéktalanul értesítjük, és eldöntheti hogy visszatérítést kér, vagy megvárja a csomagot.

Lehetséges hogy kiszállítás előtt telefonon értesítsenek?

Igen. Anélkül hogy ezt külön kérné, minden vásárlónk SMS/Email értesítőt kap a kiszállítás előtt 1-2 nappal, és a kiszállítás napján is konkrét időponttal.

Mi történik ha nem tudom átvenni a csomagot?

A csomagját két egymást követő munkanapon kíséreljük meg kézbesíteni, melynek várható időpontjáról a kiszállítás napján újabb értesítést kap.

Mikor és hogyan kapok számlát a rendelésemről?

Online fizetés esetén az e-számlát a kifizetés napján, a rendeléskor megadott e-mail címre küldjük el.

Ha nem találja, keresse a spam/levélszemét mappákban is.

Ha fiókot is regisztrált, akkor a Fiókom > Rendelések menüpont alatt is megtalálja a számlát.

Az "elfogyott" jelzésű termék mikor lesz újra elérhető?

Ez a terméktől függ. Küldjön nekünk üzenetet a termék linkjével (url) együtt, és utána nézünk mikor válik újra rendelhetővé az adott termék.

Hogyan tudom visszaküldeni a megrendelt termék(ek)et?

Rendeléstől való elállását, és a termék(ek) visszaküldését kérjük jelezze vevőszolgálatunknak, akik tájékoztatják a visszaküldés módjáról.

Nagyértékű terméket rendeltem, biztosan vissza kapom a pénzem, ha mégsem tetszik?

Igen! 14 Napos elállási jogot biztosítunk fogyasztóink részére, az általunk forgalmazott összes termékre, az értékétől függetlenül.

Milyen módókon tudom felvenni Önökkel a kapcsolatot?

Jelenleg kizárólag online vevőszolgálatot működtetünk, kérdéseit, panaszát a feltüntetett űrlap segítségével tudja elküldeni hozzánk.

Előnye, hogy nem felejtjük el, nem halljuk félre kérdéseid/panaszát, és van időnk utánanézni, így adva pontosabb választ.

Bármilyen ügyről legyen szó, igyekszünk a lehető leghamarabb válaszolni.

Megbízható-e ez a webáruház?

Magyar vállalkozásunk sok-ezer panaszmentes rendelést teljesített már, vevőink száma pedig egyre növekszik.

Az esetlegesen felmerülő panaszokat gyorsan kezeljük.

A 14 napos elállási jog biztosításával kockázat nélkül rendelhet. Rendelés lemondása, visszautalás egyszerűen és gyorsan történik.

További információkért kérjük látogasson el a Rólunk oldalra.

Megnézhetem, kipróbálhatom élőben a terméket?

Nem. Fizikai bolttal jelenleg nem rendelkezünk.

Elhozhatom személyesen a terméket?

Nem. Kizárólag házhoz szállítással tudjuk rendelését teljesíteni.

Online ügyfélszolgálat: H-P 8:00-19:00

Várjuk kérdéseit, panaszát, észrevételeit

"*" a kötelező mezőket jelöli

Név*
Ez a mező az érvényesítéshez van és üresen kell hagyni.