Gyakran ismételt kérdések és válaszok
Kérdéseit a termék linkjével együtt, küldje el vevőszolgálatunknak, akik a lehető leghamarabb válaszolnak Önnek.
Webáruházunk automatikusan és azonnal megerősítő emailt küld a megadott email címre rendeléskor. Továbbiakat is küldünk szállítással és egyéb fontos információkkal kapcsolatban.
Ellenőrizze a SPAM/Levélszemét mappákat is, mert gyakran ide kerülnek.
Előfordulhat az is, hogy helytelen/nem működő email címet adott meg, ebben az esetben mielőbb keresse vevőszolgálatunkat.
Megrendelését 15-25 munkanap alatt szállítjuk házhoz.
Nem jellemző. Ha mégis késne csomagja kézbesítése valami oknál fogva, erről haladéktalanul értesítjük, és eldöntheti hogy visszatérítést kér, vagy megvárja a csomagot.
Igen. Anélkül hogy ezt külön kérné, minden vásárlónk SMS/Email értesítőt kap a kiszállítás előtt 1-2 nappal, és a kiszállítás napján is konkrét időponttal.
A csomagját két egymást követő munkanapon kíséreljük meg kézbesíteni, melynek várható időpontjáról a kiszállítás napján újabb értesítést kap.
Amennyiben sikertelen mindkét kézbesítés, ezt követően az Önhöz legközelebbi postán veheti át a csomagot 10 napon belül. Erről emailben, és postaládában fog tájékoztatást kapni. Rajta lesz a posta címe, és a nyitvatartási idő.
Igen, utánvétkor bankkártyával is tud fizetni a futárnál.
Utánvétes rendeléskor a készpénzes fizetésnek van előnye, hiszen ha bankkártyájával online fizet, nincs utánvét díj!
Készpénzes fizetés esetén kérjük, hogy a pontos utánvét összeget készítse elő, mert a futárok nem minden esetben rendelkeznek váltópénzzel.
Készpénzes fizetési lehetőség kizárólag 499.999 Ft-ig lehetséges.
Online fizetés esetén az e-számlát a kifizetés napján, utánvétes fizetés esetén a csomag feladása napján küldjük el, a rendeléskor megadott e-mail címre.
Ha nem találja, keresse a spam/levélszemét mappákban is.
Ha fiókot is regisztrált, akkor a Fiókom > Rendelések menüpont alatt is megtalálja a számlát.
Ez a terméktől függ. Küldjön nekünk üzenetet a termék linkjével (url) együtt, és utána nézünk mikor válik újra rendelhetővé az adott termék.
Rendeléstől való elállását, és a termék(ek) visszaküldését kérjük jelezze vevőszolgálatunknak, akik tájékoztatják a visszaküldés módjáról.
Rendelést visszamondani 14 napig van lehetősége, indoklás nélkül. Elállási szándékát mielőbb jelezze vevőszolgálatunknak.
Igen! 14 Napos elállási jogot biztosítunk fogyasztóink részére, az általunk forgalmazott összes termékre, az értékétől függetlenül.
Jelenleg kizárólag online vevőszolgálatot működtetünk, kérdéseit, panaszát a feltüntetett űrlap segítségével tudja elküldeni hozzánk.
Előnye, hogy nem felejtjük el, nem halljuk félre kérdéseid/panaszát, és van időnk utánanézni, így adva pontosabb választ.
Bármilyen ügyről legyen szó, igyekszünk a lehető leghamarabb válaszolni.
Jelenleg kizárólag online vevőszolgálatot működtetünk, kérdéseit, panaszát a feltüntetett űrlap segítségével tudja elküldeni hozzánk.
Előnye, hogy nem felejtjük el, nem halljuk félre kérdéseid/panaszát, és van időnk utánanézni, így adva pontosabb választ.
Bármilyen ügyről legyen szó, igyekszünk a lehető leghamarabb válaszolni.
Magyar vállalkozásunk sok-ezer panaszmentes rendelést teljesített már, vevőink száma pedig egyre növekszik.
Az esetlegesen felmerülő panaszokat gyorsan kezeljük.
A 14 napos elállási jog biztosításával kockázat nélkül rendelhet. Rendelés lemondása, visszautalás egyszerűen és gyorsan történik.
További információkért kérjük látogasson el a Rólunk oldalra.
Nem. Fizikai bolttal jelenleg nem rendelkezünk.
Nem. Kizárólag házhoz szállítással tudjuk rendelését teljesíteni.
Várjuk kérdéseit, panaszát, észrevételeit
"*" a kötelező mezőket jelöli